my angel and me

my angel and me

vrijdag 15 oktober 2010

update

Paar dagen geleden eens gaan neuzen in een kringloopwinkel  en  ik ging jullie op de hoogt houden é.  Ewel, toch niets gekocht... Tis nie dak mijn gedacht nie vond hoor want ze hadden schoon gordijnstofkes hangen maar khad zo nie echt een patroon in gedachten en kopen om te kopen da probeer ik nu eens af te leren ;-)
Dus dan maar met lege handen naar huis vertrokken.  Eigenlijk zelf nog leger dan dat we daar aankwamen want mijn kleine meid heeft daar ergens haar haarbandje weggesmeten ( die ik zooo mooi vond maar zij blijkbaar nie) Na een kwartierke te zoeken heb ik het maar opgegeven .  Waarschijnlijk is da daar ergens bij iemand int winkelmandje terrecht gekomen...
Dan daarna nog maar eens naar de Gynecoloog moeten gaan.  59 Euro armer en nie zoveel wijzer.  Blijkbaar zijn er nu wel eitjes te zien die er 5 weken geleden nog nie waren maar op mijn andere vraag: waarom mijn haar nu met pakken begint uit te vallen, kon hij niet antwoorden.  Dan maar opnieuw naar een dermatoloog zeker?  Vanmorgen nog een afspraak gemaakt en vroeger ging ik nie aandringen maar nu zei ik tegen de secretaresse dat het hééél erg dringend was en het heeft geholpen: mag maandag al op consultatie. 
Hopelijk word ik daar wat wijzer.  Mijn grootste vrees is dat ik zal moeten kiezen tussen een tweede kindje of mijn haar.  Langs de ene kant wil ik axelle een broer of zus nie ontzeggen maar langs de andere kant wil ik mijn haren toch nog behouden.  Zou nie graag willen dat mijn ventje mij nie meer aantrekkelijk vind.  Goh vind da zo'n moeilijke keuze.... Wat zouden jullie doen?
Toch vandaag nog eens gaan zien naar een winkel met pruiken... Je weet maar nooit...
groetjes xxx

5 opmerkingen:

  1. Ik wist niet dat er een verband bestond tussen je eierstokken / vruchtbaarheid en haaruitval. Tja, dat zijn geen makkelijke keuzes: een kindje of je eigen haar. Sterkte, ik ben benieuwd wat de dermatoloog ervan zeg.

    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Inge,
    Zag dat je geinteresseerd bent in het poppenbedje.... en jawel, ik heb hem nog! Op mijn blog staat een e-mail button, dan kunnen we het misschien afhandelen.

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Inge, daar ben ik weer, zodra ik je e-mail adres heb, mail ik je tevens het patroon van de jurk!

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. was zeker geinteresseerd in bedje maar aangezien ik in belgie woon zal da wa moeilijk zijn om te komen afhalen é . Hoop dat je snel een nieuwe eigenaar zal vinden voor het prachtbedje en denk dak eens zal kijken om zelf eentje te maken. allé toch proberen.
    toch bedankt é
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, het bedje wordt toevallig vanmiddag (woensdag) opgehaald. Het bedje zelf komt van de IKEA, heb hem geschilderd en zelf het dekbedje, matrasje en kussentje gemaakt. Praberen waard!
    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen