my angel and me

my angel and me

zondag 24 oktober 2010

interview


Spaghetti!!!!!
Deze week een mutsje gemaakt maar is een beetje groot uitgevallen.  Nogtans de maat genomen voor kindje van haar leeftijd maar ons prutske eeft nu eenmaal een klein kopke... Maar dan kan die tenminste goe over haar oortjes.
Gisteren had ik na het werk een 'interview' met de dochter van onze baas.  (mijn man en ik werken samen). Ze studeert ergens iets in de psycologie en zocht ouders met een kindje tussen de 9maand en 5 jaar.  En daar zit ons prinseske natuurlijk midden in. Gelukkige waren ze met twee om het interview af te nemen en zaten we in aparte kamers want anders is er wel altijd één van de twee (van het koppel) die niet vrijuit zou spreken.  Het ging over hoe je relatie is met uw kind en wat de verwachtingen waren tijdens de zwangerschap en welke we nu hebben.  Echt moeilijke vragen vond ik .  Op elk antwoord moesten ze dieper ingaan en moesten we zeggen waarom we dat antwoord nu weer gaven.  En toen men vriend en ik dan naar huis reden en we beiden vertelden over ons interview toen bleek dat we bijna unaniem dezelfde antwoorden hadden gegeven.  Blijkbaar hebben we allebei dezelfde verlangens voor onze dochter en natuurlijk hopen we dat deze ook allemaal mogen uitkomen .
Groetjes xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten