my angel and me

my angel and me

dinsdag 12 oktober 2010

kringloop?

Ik ga me vandaag eens wagen aan een bezoekje naar het kringloop! Zie hier op al die blogs zo van die toffe stofjes en als ik dan vraag vanwaar ze komen dan krijg ik steevast te horen: Kringloop! Wist ik veel dat daar zo'n schatten te vinden waren?... Maar maybe zijn de 'kringloops' in Nederland heel wat interessanter dan deze in Belgie dus da ga ik vannamiddag eens gaan uitzoeken.  Hehe
Ik hou jullie op de hoogte!
Nu ben ik nog volop bezig aan een patroon van farbenmix met name de Oda.  Vorige week zei ik nodig dit wordt een piece of cake maar daarvan ben ik al afgestapt hoor.  Zelf met de prachtige handleiding op de site liep het voor mij nog int honderd.  Hopelijk kan ik het vandaag een beetje rechtzetten en krijg ik terug een beetje moed om ooit prachtige creaties te kunnen maken.
Het elodie patroon ligt daar ook nog ergens op mij te wachten maar dit patroon lijkt me net even te moeilijk voor me op dit moment.  We zullen maar eens beginnen bij het begin denk ik
Groetjes xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten