my angel and me

my angel and me

zaterdag 2 oktober 2010

knutselkriebels!

Eindelijk weer een beetje fut gevonden om te prutsen!
En wat staat er op het programma?
  • broekje axelleke jeans burda
  • badcape met oortjes
  • verjaardagskroontje axelleke
  • bedje voor de pop
  • tasje
  • dekbedje axelle
Deze week dan maar een grote stap gezet en eens op de site van farbenmix gesnuisterd... en... veeeeeel gezien.  Dan beginnen twijfelen.  Ben ik wel in staat om zoiets te maken? Kan et maar proberen é.  Dus heb ik maar een bestelling geplaast en twee dagen nadien zat ie al in de bus.

De elodie ( die zowat heel blogland al heeft gemaakt dus is ie bijzonder populair maar hopelijk niet te moeilijk)
een de oda (moet zeker lukken)
Hopelijk zien jullie binnenkort resulaat!

xxx-jes
Hier ook nog eens een paar fotokes van mijn eerste memobord die eindelijk af geraakt is:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten