my angel and me

my angel and me

vrijdag 1 oktober 2010

axellekes kadokes

Dinsdag 28 september is mijn kleine meid 2 jaar geworden.  Wat gaat de tijd toch snel , veel te snel naar mijn gedacht.  Nu had ik echt geen idee wat ik mijn prinsesje zou geven.  Een pop? één bij de zovele... of kleertjes? nuja wat heeft dat kind daar nu aan?  Nog maar iets die 'teveel' lawaai maakt? Liever nie...Of iets maken? Ja dat was het! Ik zou zelf iets maken als kadoke maar wat?  Na een nachtje brainstormen besloot ik om het heel simpel te houden want het risico dat het niet klaargeraakt is bij mij altijd groot.  Had nog ergens een tafeltje en twee stoeltjes staan in hout.  Net iets te simpel naar mijn gedacht dus ging ik het setje even pimpen.  Dit is het resultaat:


De stoeltjes en het tafeltje in het rood geschilderd en kussentjes gemaakt omdat ik vond da de verf ma bleef plakken.  Eerst had ik alles int rood gedaan maar het blad van tafeltje was nie goe gelukt. Dan maar met stempels geprobeerd bloemkes erop aan te brengen maar da was totaal een mislukking.  Dan maar optie nr drie en da was een totaal nieuw kleurke erop.  Had nog een potje verf staan donkerpaars en kmoe zeggen vind het resultaat heel geslaagd!
Hopelijk is ze er blij mee.
xxx-jes

2 opmerkingen:

  1. Volgens mij is mevrouw er wel blij mee, als ik dat zo op de foto zie. Het ziet er in ieder geval erg gezellig uit.

    Wilde jij nog meedoen met mijn PIF? Zo ja, mail me dan even je adres door, dan kan ik het naar je toe sturen (zo nee, is ook best hoor).

    Ik las dat je weer veel plannen heb om te knutselen, komt me erg bekend voor... Succes met het maken met de Elodie, het enige wat lastig kan zijn, is de rits. Maar het is een heel leuk patroon om te maken.

    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wil zeker nog meedoen met de PIF. Geef je mij jou emailadres? vind het nie direct terug ben blijkbaar nog nie echt vertrouwd met de blogwereld. De elodie is voor volgende week. Kzal u op de hoogte houden.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen