my angel and me

my angel and me

vrijdag 10 december 2010

iets maken van het leven...

Ben opgestaan met nieuwe voornemens.  Hoewel we nog geen nieuwjaar zijn en er nog geen ellenlange lijsten met voornemens ,die maar twee weken meegaan , de ronde doen wil ik toch eens beginnen met een nieuwe start.  De laaste weken heb ik via kranten en tv veel verhalen aangehoord waar ik soms wel de krop van in de keel kreeg en zo nu en dan eens een traantje moest wegpinken.  Ben nu wel een redelijk emotioneel persoon die snel de waterlanders laat vloeien maar dat neemt niet weg dat ik besef dat er heel wat mensen zijn die het heel wat slechter hebben dan mezelf.  Zoals daarnet in het nieuws : Bart die al jarenlang vocht voor zijn leven en nu de strijd heeft moeten opgeven.  Of een FB kennis wiens kindje dit jaar is overleden na een levenslange strijd tegen die vreselijke ziekte die zovelen onder ons treft.  Op zo'n momenten besef ik dat je moet genieten van het leven en niet meer uitstellen! Ik moet gaan voor mijn dromen, niet bij de pakken  blijven zitten bij de minste tegenslag en gewoon LEVEN .  Das één van mijn voornemens: Genieten en leven.
Tweede voornemen is om ook eens iets te doen voor anderen die zichzelf niet kunnen helpen.  En da ga ik nu eens proberen met deze actie .  Al brei ik maar 1 mutsje en red ik hiermee één klein mensje dannog is het meer dan de moeite waard.  Hopelijk kan ik enkelen onder jullie ook overtuigen om zo nog meer kleine mensjes een mooi leventje te geven.

greetzxxx

1 opmerking:

  1. Twee hele mooie voornemens van je! Hoop dat je de eerste heel lang volhoudt en de tweede, ben ik ook aan het doen. Het zijn hele kleine mutsjes, zo af en zo'n goed gevoel.

    Fijn weekend,
    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen