my angel and me

my angel and me

dinsdag 14 december 2010

blunder!

Gisteren nog een beetje gewerkt aan de mariluz van farbenmix die ik verleden maand besteld had.  Nadat ik gezien had dat Marlieske en Jessica er ook al aan waren begonnen dacht ik dit moet ik ook eens proberen.  En pff keb al afgezien.  Nu is eindelijk ,na 30 keer de stap voor stap te doornemen , de binnenvest klaar.  En voor het eerst is het me gelukt om mouwen in te steken .  Nu zou je zeggen: waarom is de titel dan Blunder? Ewel, toen ik wilde beginnen aan de buitenkant zag ik dat er iets nie klopte met mijn stukken die ik geknipt had.  Khad dus blijkbaar toen ik het patroon overnam een heel stuk vergeten... Ofwel dacht ik weer: da zal ik wel nie nodig heb ma blijkbaar wel. Dus wanneer ik eens een vrij uurke heb (of mss beter wel een paar uurkes) dan ga ik er mij nog eens mee bezig houden. 

greetz xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten