my angel and me

my angel and me

vrijdag 31 december 2010

eventjes paniek

Eergisteren eventjes paniek hier in huis.  Ons klein prutske zooo ziek! Overgeven , al dagen niet eten en dan nog eens zware buikloop.  Ze was zo slap als een dweil en ik dacht, goh tis het 'plaagske'.  Zullen haar motillium geven en alles komt wel in orde.. Maar gisteren was het echt zo erg dat mijn moederhart het zwaar te verduren kreeg en zo gingen we dan om half acht s'morgens naar de dokter.  Die keek eens naar ons Axelleke en wat ie zei was het laatste wat ik verwachtte... Jou dochter moet onmiddelijk beginnen eten want ze is teveel gewicht verloren en is aan het uitdrogen...Als ze niet eet, dan moet ze direct naar het ziekenhuis aan een infuus.  En toen....kwamen mijn traantjes.... Kon er nie aan doen maar ons meisje heeft er nu al zoveel keer ingelegen toen ze nog heel klein was en die film passeerde weer maar eens voor mijn ogen.  Je kon zien aan de dokter dat hij medelijden had met ons en hij schreef ons een soort zoutoplossing voor die ze (halve liter) moet opdrinken ipv a een baxter te liggen.  En het werkt! Ze zit hier naast me te eten met heel veel smaak en heeft al heel de tijd niet moeten overgeven.  Maar nu is het nog wachten op uitslag van het labo want die stoelgang das nie normaal .  En je raad nooit wat de dokter zegt dat ze moet eten... VETTIG! Is dit niet de droom van elke vrouw?  Ik zal wel op mijn lijn letten terwijl mijn dochter mag vettig eten.  Ze moet dringend een paar kg'tjes aankomen (en mama een paar afvallen ;-)  ) Hopelijk blijft ze de genen houden van haar papa.  Nuja kga ons meisje nog een beke knuffelen want ben zo gelukkig dat ze niet naar ziekenhuis moet maar vanavond kan meevieren.  Allé tot toch een uur of tien.

greeetz xxx

2 opmerkingen:

  1. Kan best geloven dat je efkes in paniek was, zou ik ook zijn. Gelukkig heeft de oplossing geholpen en kan je meisje weer eten. Op naar een gezond 2011 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Arme Axelleke... Zelf heb ik vroeger ook eens zo'n zoutoplossing moeten drinken vanwege uitdroging, en dat was heel erg vies!!! Gelukkig slaat het wel aan.
    Wat betreft het poppenjurkje op mijn blog, die komt van het Katrin patroon van Mamu Design (voor moeder, dochter en pop). Het roze poppenshirt is overigens hetzelfde patroon.
    Fijne jaarwisseling, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen