my angel and me

my angel and me

zondag 16 januari 2011

eerste elodie

Ziehier mijn eerste elodie ... Al zo veel dames zijn me voorgegaan dus ik kon niet achterblijven...


En hopelijk binnenkort foto op model wanneer het wat meer afgewerkt is.  Moet nog zoomen onderaan en elastiekje moet eigenlijk nog vastgemaakt worden.
Vond het wel een tof patroontje om te maken, heel erg duidelijk met de stap voor stap maar weeral moet ik vaststellen dak nogal slordig ben in mijn afwerking en ik eigenlijk zonder naailessen nog nie zover sta maar je moet ergens beginnen é . Was eigenlijk redelijk amateuristisch aangezien ik nie echt een voering heb gebruikt maar een plakvlieseline... erg é !  Heb hier nog een heel mooi stofje liggen die ik zou willen gebruiken voor de 'nette' versie want deze stof is er eentje van een euro of 5 per m denk ik dus was geen drama indien ik het nog maar eens zou verpest hebben. 

Maar nu... nog een beetje rusten in de zetel.. Ben deze morgen gaan werken en de vermoeidheid kruipt me in de kleren.

groetjes....

1 opmerking:

  1. Zo op het oog ziet hij er mooi uit, ben beniewd hoe hij op model staat.
    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen