my angel and me

my angel and me

zondag 26 december 2010

Is al een tijdje geleden dat ik nog eens zelf iets geschreven heb op mijn blog waardoor dit nu waarschijnlijk een hele lang tekst zal zijn... Intussen is het hier tweede kerstdag en da betekend voor mij dat ik terug mag optrekken naar het werk.. Da vind ik natuurlijk iets minder.  Nu, we zijn nie echt volk die die feestdagen fanatiek viert maar toch genoten van kerstavond bij mijn ouders.  Iedereen doet dat graag natuurlijk met de voetjes onder tafel en ik was blij dat ik weer eens niet zelf moest koken.  Gisteren dan gevolgd door een luilekkerdagje in de zetel... Nuja mijn ventje en dochter in de zetel en ik aan mijn naaimachine.  Had mezelf voorgenomen om me nu eens echt deftig bezig te houden met de mariluz .  En oef eindelijk ging het weer wat vooruit. Naderhand gezien bleek dit nu niet echt een patroon voor een beginneling maar met de stap voor stap beschrijving lukt het toch nog een klein beetje .  Jammergenoeg ben ik weer halverwege beginnen sukkelen en is ie nog altijd nie af.  Enkel nog de kraag, en de binnenjas a de buitenjas naaien en dan zal ik al heeeel content zijn.  Hopelijk lukt me dat vandaag nog zodat mijn bergje nuja BERG met onafgewerkte spulletjes eindelijk een beetje begint in te krimpen.

Maar voor ik me weer op het alledaagse werklevens stort ga ik eerst eens genieten van een uitgebreid badje.. Ben sinds tien dagen begonnen met een nieuwe kuur om mijn haar weer wat nieuw leven in te blazen.  Was bij een nieuwe kapster en heb me laten overtuigen om het eens met natuurlijke producten te proberen. Ervoor had ik een lotion die doordrenkt was van de alcohol en die zorgde ervoor dat mijn huid echt uitdroogde.  Dus nu doen we het eens op haar manier.  Intussen ook beslist van er de schaar in te zetten in mijn lange lokken.  Had ik het toch even moeilijk mee maar blijkt nu een hele goeie beslissing te zijn geweest . s'Morgens ietsje minder werk en zo ook minder vroeg opstaan .  En da vind ik natuurlijk altijd tof é .  Vooral voor iemand zoals ik die zo graag slaapt!
Maar nu ga ik jullie laten ... kzal mij nu al moeten haasten ;-)
greetz xxx
Hier nog een fotoke van wat ik wel nog gedaan het in al die weken.  Was wel nie veel maar de kleine was er dolgelukkig mee.  Zohad haar babyke geen koud meer.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten