my angel and me

my angel and me

vrijdag 26 november 2010

verrassing schoonmoeder

Straks vertrekken we richting huisje van mijn lieve schoonmoeder.  En met 'lieve' bedoel ik echt wel LIEVE want ik kan mij geen betere voorstellen.  Jammer voor al deze die sukkelen met hun schoonfamilie maar mijn schoonmoeder is er eentje uit de duizend! Ze doet zoveel voor ons , helpt me soms met het huishouden en boodschappen en zorgt natuurlijk heel goed voor ons dochtertje en het word tijd dat we eens iets terugdoen.  Dus nu ze is gaan werken gaan we haar eens verrassen met een make-over van haar keuken.  Ze weet van niets dus khoop da ze een beetje content zal zijn :-).  Gewoon een nieuw kleurke op de ramen en deuren en muur en plafond en dan de volgende keer proberen of we de kastjes ook geen nieuw laagje kunnen geven want das nog van da lelijk groen die dringend aan verandering toe is .  Allé alles klaarzetten en we gaan eraan beginnen.

greetz

1 opmerking:

  1. Hoi Inge,

    Geweldig om haar zo te verrassen!
    Fijn dat je zo goed met je schoonmoeder overweg kan.

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen