my angel and me

my angel and me

donderdag 11 november 2010

doet ze het ? of doet ze het niet?

Ga ik naar t'stoffenspektakel of niet? Dilemma.... Mijn ventje vind dak al genoeg onafgewerkte stofkes eb liggen maar daar ben ik het nu natuurlijk niet mee eens.  Niet elke stof is geschikt voor wat ik precies wil.  Sommige liggen hier al een tijdje... te wachten tot ik het patroon vind die past zoals een deksel op een potje... En velen onder jullie zullen ook wel weten dat dat lang kan duren.  Trouwens de mode komt telkens terug dus binnen twintig jaar (als ze er nog liggen) zullen ze ook nog veel waard zijn, alhoewel ik niet denk dat hij daarin zal trappen als ik het zo'n uitleg geef. 
Maybe ben ik wel niet op zoek om nieuwe stofjes in te slaan. Nee , da zal hij ook niet geloven.  Ben eigenlijk op zoek naar funny knoopjes en van die toffe bolletjesband die ik op een poncho kan aanzetten.  Als die ooit al afgeraakt (niet die gebreide maar ik wil er nu exact dezelfde maken in stof) en als ik natuurlijk een flashy 'ouderwets' stofke vind die nu erg 'in' zijn dan zal ik mij ook niet kunnen inhouden é.  Heb mezelf een voornemen gedaan: Kerst kado's enz zijn vanaf nu handgemaakt! dus dan moet ik wel voorraad inslaan é.  Wish me luck want denk dat 6 weken voor kerstmis dit een enorme opdracht zal worden. 
En ik zal snel moeten beslissen of ik ga naar kortrijk of niet want ... om 1.30 moet ik gaan werken.  Want de goeie sint komt bij ons in de winkel op bezoek.  dus dit zal een drukke namiddag worden. 
Ik hou jullie op de hoogte en ik denk dak vandaag maar eens mijn veto zal stellen en toch , tegen mijn ventje zijn zin, ga gaan snuffelen op t'stoffenspektakel!
greetz

2 opmerkingen:

  1. Natuurlijk, hup naar de stoffenspektakel. Gewoon even kijken wat voor nieuws er is en inderdaad ideeen opdoen voor je zelf-made-kerst.

    Veel plezier.

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor ons hebben stofjes hetzelfde effect als kleding kopen/winkelen, toch? En dat snappen mannen niet... Ik zou gewoon gaan, al is het maar om een keer te ervaren hoe het is. En vergeet je lijstje niet mee te nemen wat je echt wilt kopen (anders kom je met vanalles thuis, behalve de juiste knoopjes?
    En, is de Sint al in België aangekomen? Wij moeten nog een paar dagen wachten... Maarja, België ligt natuurlijk ook dichter bij Spanje dan Nederland...
    Veel plezier in Kortrijk!
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen