my angel and me

my angel and me

vrijdag 12 november 2010

voorraad stofjes maar geen bestemming! help

 Iemand suggesties wat ik hiermee kan doen? de eerste twee komen van Lippens Ingelmunster aan 5euro per m wat ik een koopje vond maar het zijn wel lichte stofjes en de andere twee van een internetwinkel maar weetnie direct meer van welke.
 Hierboven en hieronder vind je dikkere stoffen .  De bovenste stof is een oefenstofje a 2euro/m . tmiddelste was 5euro (koopje!) en wil ik gebruiken voor een manteltje en het onderste ook aan 5 euro(nog een koopje) en dit wil ik dan gebruiken voor een bolero.


En met deze stofjes weet ik echt niet wat te doen! Ook goedkope stofjes maar nog geen idee.  De onderste stofjes zou ik willen gebruiken voor een proef elodie.  Het middelste zwart/wit is een tricot.  Had al geprobeerd er een kleedje voor mezelf uit te maken met smog maar was grandioos mislukt! En de bovenste twee goh ja daar heb ik geen idee voor.

Maar nu benk nog op zoek naar een patroon voor een manteltje ongeveer 2a 3jaar.  Al gekeken int boekje van ottobre maar maatjes zijn te groot.  Jammer want ik vind hun stijl echt wel tof.  Dus als iemand ideekes heeft wat ik met mijn voorraad moet doen : let me know plz

groetjes




Geen opmerkingen:

Een reactie posten