my angel and me

my angel and me

vrijdag 12 november 2010

ze deed het!

Doet ze het? of doet ze het niet? En keb et gedaan! Maar wat ik daar gezien heb zal me eeuwig bijblijven! Ik dacht : kzal beke slim zijn en op tijd vertrekken.  Het begon om 10u en ik was daar om 10.30.. ruim op tijd dacht ik maar blijkbaar was ik niet alleen die er zo over dacht.  Het was een overrompeling! En slim dat ik ben had ik mijn dochter mee in haar buggy (kan ze zo moeilijk achterlaten) .  Kwas nog nie binnen en had al mijn eerste opstakel: 2 gigantische trappen.  Gelukkig waren er heel wat behulpzame mannen in de buurt die me met een glimlach wilden helpen. Toen ik eindelijk binnen was viel mijn mond open van verbazing.  Zoveel kraampjes maar jammergenoeg ook zoveeeel volk.  Eerst opzoek geweest naar bekenden waarvan ik wist dat ze er ook waren maar dan toch maar beslist van alleen op zoek te gaan naar schatten omdat ik ze tussen al die drukte toch ging kwijt raken.  De meest interessante kraampjes waren te druk voor mij en ik zag me al met lege handen naar huis gaan.  Maar toen zag ik de elodie hangen in een prachtig stofje en toen wist ik hier zal ik moeten mijn slag slaan.  Weeral veel volk maar ik liet met niet wegduwen en wringde mij naar voren.  en hier ist resultaat:
van bovenste stofje wil ik de elodie maken en vant onderste heb ik zoal een idee in mijn hoofd maar als jullie suggesties hebben laat maar horen é!
Kwas eigenlijk ook op zoek naar knoopjes maar het was met te druk en ons Axelleke bleek niet echt bestand tegen al dat volk waarvan ze alleen maar benen en veel zakken zag passeren toen ze in haar buggy zat.  Dus toen hield ik het maar voor bekeken.  De volgende editie zal ik zeker terug gaan maar dan zonder kindjes en sta ik te wachten aan de deur tegen 10u. 
Kwilde nu nog een paar ander foto's uploaden van stofjes waar ik nog geen bestemming voor heb maar pc werkt niet echt mee. 
greetz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten