my angel and me

my angel and me

donderdag 12 augustus 2010

Zie hier één van mijn eerste creaties... vind het redelijk gelukt maar moet nog afgewerkt worden want het beleg aan de binnenkant komt nu en dan eens piepen.  Ja een mens moet ergens beginnen é... Het komt van een burda patroon en normaal moet er nog een randje aan de onderkant zijn maar omdat mijn dochter zo'n kleintje is was het bij haar niet nodig.  Tis nu ook nog aan de grote kant maar ken nog wel een paar mensen die ik er plezier mee kan doen als het haar niet past.

1 opmerking:

  1. Hallo Inge,

    Dank je voor je compliment op mijn Blog. Het patroon Elodie is van Farbenmix, kun je bestellen op www.farbenmix.de maar als je alleen het patroon zoekt sneller te bestellen bij www.naaipatronen.nl.

    Enne, voor een eerste jurkje een prachtresultaat hoor, je wilt niet weten hoe mijn eerste probeersels er uit zagen.

    Groetjes Denise

    BeantwoordenVerwijderen