my angel and me

my angel and me

donderdag 5 augustus 2010

voorstelling

Kga mij ne kje voorstellen. Mijn naam is inge en ik ben mama van een klein prinsesje van bijna twee jaar.  Ik zelf word er zaterdag 25.  Mijn hobby is goh.... da kan varieren naargelang mijn humeur haha, Heb sinds begin dit jaar een nieuwe bezigheid gezocht en gevonden : ben beginnen naaien.  Eerst een paar lessen gevolgd bij een kleermaakster die nu naderhand een goeie vriendin is geworden en ook thuis een beke prutsen en geloof me tis prutsen... Als ik zo op al die blogs die kleine kunstwerkjes zie dan kan ik alleen maar jaloers worden en hopen dat ik ooit zelf zoiets in elkaar kan knutselen.  Ik hoop dat ik de volgende maanden een paar projectjes kan tonen op mijn blog en dat jullie 'hopelijk' verbetering zien in mijn werken.
Als er mensen zijn met tips of die ook bezig aan het 'prutsen' zijn laat het me dan weten é

Geen opmerkingen:

Een reactie posten