my angel and me

my angel and me

woensdag 18 augustus 2010

fotoshoot

Gisteren het resultaat gezien van de moeder dochter fotoshoot en ... ik vind ze prachtig!
Normaal sta ik niet graag en ook nie echt schoon op foto's maar dit is er lap op ! Mijn dochter.. ja die staat er altijd koddig op.  Ze had wel eerst een half uurke nodig om los te komen maar eenmaal ze ontdooit was ton was het voor haar zalig.  Ze deed nie liever dan naar de camera lopen en smoelen trekken.  Tis toch helemaal de papa hoor.  ;-)







1 opmerking:

  1. Wat een leuke foto's van je dochter! En zelf sta je er ook leuk op. Vooral die foto waar je op de achtergrond zit, vind ik erg mooi.
    Wat betreft het gepieker (in je vorige berichtje), dat komt me heel bekend voor. Ik loop me ook rot te piekeren welke richting ik op wil in het leven, en ik ben de dertig al gepasseerd....
    Sterkte met je blog, ik ben benieuwd naar je naaicreaties de komende tijd. Ik ga je volgen, hoor.

    Groetjes, Nienke (van Borgero)

    BeantwoordenVerwijderen