my angel and me

my angel and me

zaterdag 7 augustus 2010

verjaardag

gelukkige verjaardag! kzal et mezelf maar wensen want voorlopig is hier nog niemand wakker en kmoet mij ook geen illusies maken want verjaardagen worden er hier toch nie echt geviert.  Maar ben er nu 25 dus kga sebiet toch eentje gaan drinken ( non alcohol natuurlijk) op dit vroege uur.  Straks eens op bezoek bij mijn tweelingszus die vandaag... natuurlijk ook 25 is.  Heb mezelf ook een fotoshoot met mijn dochter kadogedaan want in heel dit huis is er geen foto te vinden van ons twee. Raar zou je zeggen maar toen ze geboren werd en we in het ziekenhuis lagen toen zag ik er nie echt zo goe uit :-) beetje teveel afgezien zeker? En de weken erna lag ze er terug een paar keer in omdat ze aan zware reflux leed en geen eten kon binnenhouden en twas al zo'n klein prutske. Bij de geboorte woog ze 2.9 kg maar ipv omhoog ging ze omlaag in gewicht naar 2.6kg.  Goh nu ik eraan denk das toch ma klein é zo'n vers kindje.  Maar nu is ze perfect in orde! Een beetje een kleintje ma da zit nu eenmaal in de familie.  Nu zou je kunnen zeggen: ze is bijna twee jaar en nu nog geen foto's kunnen maken? maja mijn vriend kan nie werken met een camera! en met een webcam heb je toch niet da zelfde mooie resultaat.  Dus nu een vriendin gevraagd die voor fotograaf leert om eens een echte shoot te doen . We zien wel wat het geeft.  Foto's hopelijk volgende week te bekijken op mijn blog!
Mijn klein prinsesje toen ze één dag oud was

Geen opmerkingen:

Een reactie posten