my angel and me

my angel and me

dinsdag 17 augustus 2010

goeiemorge
Nog niet zolang uit men bed en ik moet zeggen eens wat uitslapen deed deugd.  Op doktersverzoek minder piekeren en meer rusten .  Teveel stress en oververmoeid?! Dat is zijn conclusie.  Nuja mensen die mij kennen (zoals mijn ventje) zouden zich ziek lachen.  Want als er iemand is zonder stress dan ben ik het wel . Allé dat denken ze toch.  Maar diep vanbinnen zit er toch iemand die zich heel wat zorgen maakt.  Over haar toekomst en wat ze wil in haar leven. Tzal eigen zijn aan de leeftijd zeker.  Heb ik toch eens gelezen: dat 25 de leeftijd is waarbij men zoiets als een midlifecrisisi voelt.  En zo voelt het wel een beetje.  Niet weten wat de toekomst zal brengen en waarmen naartoe wil met men leven zorgt toch meermaals voor 'niet echt slapeloze nachten' maar toch voor rusteloze nachten.  Hopende dat dit niet te lang blijft duren en ik snel vind wat me gelukkig maakt zeg ik jullie 'slaapwel' Nog een beetje rusten en relaxen omdat het moet....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten