my angel and me

my angel and me

dinsdag 7 september 2010

happy?

Weet nie wat ik van vandaag moet denken.... Vannamiddag naar gynecoloog geweest... was 6weken overtijd maar mijn testen waren negatief. Had er mij bij neergelegd dak nie in verwachting was maar toch ergens int achterhoofd nog een klein restje hoop dat de echo het tegendeel zou bewijzen maar niets was minder waar.  Gelukkig was mijn klein prinsesje mee die me weer deed lachen met haar domme stoten want kwas toch wel even teleurgesteld.  Blijkbaar ben ik een diesel die traag op gang komt.  Op weg naar huis had ik er eventjes geen zin meer in.  Kvroeg me ook af waarom ik in godsnaam ben begonnen met naaien?  Terug beginnen twijfelen aan mijn kunnen.  Alhoewel er vandaag een collega me zei dat ik meer in mezelf moet geloven en ik tot meer in staat ben dan ik denk.  Pff weer veel om over te piekeren vannacht.....hopelijk morgen een beetje beter

2 opmerkingen:

  1. Ach wat verdrietig. Ik kan me goed voorstellen,(en weet uit ervaring) dat je toch hoopt dat er stiekem toch zo'n klein mensje zit en dat het erg verdrietig is om te horen dat het toch niet zo is.
    Hou je vast aan wat je collega zegt.
    Ik hoop dat je goed mag slapen vannacht en je morgen weer beter voelt.
    Sterkte.

    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thx voor de troostende woorden. Toch niet zo goed geslapen maar zal niet bij de pakken blijven zitten en we gaan ervoor! Wat ik met het naaien ga doen weet ik nog niet.. Zou wel les willen volgen maar is moeilijk te combineren met gezin en werk. Misschien word ik wel audididact of hoe heet dat? Zal heel veel naar uw blog kijken zodat ik er wat slimmer van word haha groetjes

    BeantwoordenVerwijderen