my angel and me

my angel and me

zondag 5 september 2010

gaat er eens invliegen!

Kmoet er dringend eens gaan invliegen en een paar halfafgewerkte projectjes tot een goed einde brengen.  Mijn eerste rokje voor mijn dochter moet nog afgewerkt worden.  Alle begin is moeilijk ... Ze heeft het al even aangehad maar de elastiek moet er terug uit en ietsje losser worden.  Khad ook zo'n fijne elastiek gebruikt en heb nu ondervonden dat ik beter gebruik maak van een breed exemplaar.  Dus straks nog ffkes terug opendoen.  Wat ik ook nog wil maken is een badcape.  Klinkt voor de meesten onder jullie waarschijnlijk easy maar vo mij terug een hele opdracht.  Dus kga er ma beter snel aan beginnen é ... Hieronder een foto van min fotomodelleke met haar rokje ma ze stond nie echt stil dus ist nie echt gelukt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten