my angel and me

my angel and me

dinsdag 8 maart 2011

beke van alles

Is weeral een tijdje geleden dat ik nog eens iets te vertellen had... niet dat het hier zo stilletjes was ma khad eigenlijk echt geen goesting om te bloggen.  Raar é?  De ene keer kan ik uren nadenken (ipv slapen) over wat ik zal neerschrijven en vooral hoe ik het allemaal 'zo aangenaam om lezen ' mogelijk zal uitleggen maar nu had ik dus echt geen zin om over mijn leven te vertellen.  Ik dacht zo: toch niemand die dit leest of ook maar enigsinds geinteresseerd is ma eigenlijk é is da nie belangrijk.  Bloggen moet ik doen omdat ik het zelf wil! En omdat ik me daarna veel beter voel.  Zo eens vrij uw gedacht kunnen neertypen en niet echt weten wie dit allemaal leest geeft me een echt 'feelgood'gevoel. 
Dus, weer met volle moed begonnen:

Vorige week mijn grote stap gezet waar ik het de vorige keer over had.  Kan er eigenlijk iets meer over vertellen nu de meeste mensen op de hoogte zijn.  Heb mijn ontslag gegeven... was er al heel lang mee bezig maar durfde het risico nie nemen.  Niet dat ik volledig stop met werken (daarvoor ben ik nie rijk genoeg) ma ipv achter de kassa elke dag en elk weekend ga ik voor een 9 to 5 job, nuja 8 tot 16.30 job.   Zo heb ik heel wa meer tijd voor mijn gezinnetje en kan  ik ook eens genieten van die groter wordende peuter die oh zoveel aandacht vraagt.  Doordat we alletwee in dezelfde winkel werken en ook allebei die weekends te verduren hadden had ik het gevoel dat ik van mijn prinsesje aan het vervreemden was en ze zijn niet eeuwig klein é.  Dus dan maar moeilijke beslissing genomen want ik werkte daar echt graag, toffe collega's, toffe sfeer, sommige klanten zijn zelf vrienden geworden ma toch, we moeten verder é.  Ga nu normaal gaan werken bij Familiehulp.  Zo heb ik nog altijd contact met mensen maar met het voordeel van veel betere uren. Zal me toch raar doen... mijn ventje niet meer zijn tijdens de uren... maar denk wel dat het onze relatie ten goede zal komen, zagen elkaar net iets te veel en hadden dan s'avonds niets meer om over te praten :-)
Ook zal ik dan mss eindelijk tijd heb om een hobby te zoeken.  Weet al wat ik wil hoor, eindelijk eens naailessen volgen zodat ik ook eens iets draagbaars kan maken.  Lukt me wel al een beetje ma een duwke in de rug zou me toch al een beetje helpen.

De laaste tijd nie zoveel creatiefs door mijn handen gegaan.  Weeral; geen tijd en geen goesting .
Toch ist me gelukt om mijn eerste farbenmix olifant te fabriceren .  Axelleke was er heel erg blij mee (heb de oogjes heel goed moeten vastplakken ) Vond het wel eens tof om te maken tis eens iets anders :-)

zie hier het resultaat:
Zou me graag de volgende keer eens bezighouden met een maxi-cosi denkentje.  Heb in de buurt een tof stofje gevonden (maar nog nie gekocht) met dieren pootjes op zo'n echt zacht warm stofke en daarvan wil ik een warm dekentje van maken.
Of mss maak ik wel eens een speelkleed voor op de grond (vloer kan toch zo koud zijn) maar weet nie goe hoe ik daaraan moet beginnen.
Als er mensen zijn die een idee hebben?

Nee, is jammergenoeg niet voor mijn nageslacht ... deze maand weer mislukt, zelf nu ik de natuur een handje heb willen helpen met paar pilletjes en spuitje... nuja mss volgende keer.  Teveel druk, teveel stress maar nu iedereen op de hoogte is van mijn ontslag en ik me kan concentreren op mijn nieuwe job zal die stress mss vanzelf weggaan en zo ook hopelijk binnenkort een broer of zusje voor ons axellke bijkomen.

groetjes!
xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten